Összegyűjtöttünk Neked néhány ötletet, amivel szerintünk bármely vendéget megfoghatod. Ezek nem a nagy befektetésről, hanem az odafigyelésről és a részletekről szólnak, annak érdekében, hogy szálláshelyedből a maximumot tudd kihozni!
EGY SZÉP NAP A JÓ ALVÁSSAL INDUL…
A jó alvás = jókedv, a jókedv = jó élmény. Tegyél meg mindent azért, hogy a vendéged jól aludjon és olyan élménye legyen a szálláshelyeden reggel, mintha egy 5*-os hotelben ébredne.

Gondoskodj a megfelelően stabil és magas ágykeretről, egy szuperkényelmes matracról, a makulátlan, vasalt és jó minőségű ágyneműről. E mellett még többet ad, ha nem feledkezel meg az ágy stílusáról, az éjjeliszekrények és világítás elhelyezkedéséről sem. A tökéletes ágy tökéletes napot, elégedett vendéget és továbbajánlást jelent!
…ÉS EGY JÓ KÁVÉVAL FOLYTATÓDIK
Nyilván nem mindenhol megoldható, hogy a vendég a pihentető alvás után egy finom reggelit is kapjon. Azonban mindenképp érdemes beruházni egy jó kávégépbe, jó minőségű kávéval. Legyen választék a kávés bögréből, pohárból és ne feledkezz meg a cukorról, mézről, tejről sem. Javasoljuk, hogy a kávé ne legyen limitálva, tehát engedd meg azt a luxust, hogy egy vendég akár két vagy három kávéval indíthassa a napot.

Érthető, hogy ha nem tudsz meleg reggeliről gondoskodni, jó alternatíva egy reggeli kosár is vagy ha egyszerűen csak bekészítesz kekszeket, akár müzlit, müzliszeletet, vagy a fagyasztóba néhány péksüteményt. Javasoljuk, hogy e figyelmességeket építsd be az árba, és nem kérj érte plusz felárat, mert úgy a vendégek sokkal inkább egy kedves gesztusnak, vagy ajándéknak érzik.
NINCS WELLNESS? AKKOR TURBÓZD FEL A FÜRDŐSZOBÁT!
Ne izgulj, wellness részleg nélkül is nyújthatsz pihentető élményt egy szálláson. A kulcs pedig a fürdőszoba kialakítása és felszerelése. Wellness hatású kiegészítőkkel, növényekkel, minőségi fürdőszoba kellékekkel, szappan, fürdősó bekészítéssel, pihe-puha törölközőkkel, fürdőköntösökkel fokozhatod a vendégek kényelmét. Figyelj arra, hogy ne fázzon a vendég, legyen elég meleg víz, tükör, esetleg hangulatvilágítás.

KÉSZÍTS ÚTIKÖNYVET A SZÁLLÁSODHOZ!
Ki ismerné jobban a környékedet, mint te, a szálláshely tulajdonosa? Készíts a vendég számára elérhető ajánlót, sétákkal, túrútvonalakkal, környékbeli nevezetességekkel, étteremajánlóval. Oszd meg vele, hogy hol talál legközelebb boltot, kávézót, segíts neki, hogy információid birtokában azonnal otthon tudja érezni magát. Ha van kedved, próbáld ki a CANVA alkalmazást, ahol egy teljes grafikát össze tudsz állítani, aztán pdf-ben lementeni és kiküldeni, vagy akár kinyomtatva bekészíteni.

FOGADD AJÁNDÉKKAL AZ ÉRKEZŐT!
Ha ránk hallgatsz egy picit megpróbálsz többet adni annál, mint amiért fizettek a vendégek! Mindenki örül az ajándéknak, annak, amire nem számított a foglalásnál. Készíts egy üveg jó minőségű üdvözlő bort, vagy csokoládét, üdvözlő sütit, esetleg élővirágot vagy bármit, amire nem számítanak a vendégek.
Sokkal többre értékelik és talán sokkal jobban meg is jegyzik, mint azokat a tételeket, amiket belekalkuláltak az árba, már a foglalás pillanatában!
